Kundeservice  | 
  1. Betingelser & vilkår
  2.  |  Reklamasjon

Forbrukerkjøpsloven og andre tilpassede lover gir deg som kunde visse rettigheter, normalt opptil 2 år ved slike tilfeller.

Forbrukere må i forbindelse med reklamasjoner gi informasjon til North Trampoline angående eventuelle feil med varen innen rimelig tid etter at det ble oppdaget av forbrukeren. I forbindelse med reklamasjoner har kunden rett til å få dekket eventuelle fraktkostnader, feil eller mangler.
Ved eventuelle reklamasjoner etter at garantitiden er utløpt må kjøperen bevise at feilen eller mangelen med gitt produkt allerede fantes ved leveranse av varen.

Mer informasjon om denne loven finner du på Forbrukerrådets hjemmeside: http://www.forbrukerradet.no/

 

Ved tilfeller av reklamasjon ber vi deg som kunde vennligst ta kontakt med oss på følgende måter:

Tlf: 21 95 92 28
E-post: info@northtrampoline.no

 

 




X

Innstillinger for informasjonskapsler