Kundeservice  | 
  1. Levering

Frakt og leveranse

NB! På grunn av den pågående COVID-19 situasjonen, kan forsinkelser forekomme på våre leveranser. Vi jobber iherdig for å opprettholde våre oppgitte leveringstider, men forsinkelser kan oppstå fra våre leverandører og/eller speditører som er utenfor vår kontroll. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører og håper på din forståelse.

FAQ

Kan jeg bestille til en øy, og hva er i så fall fraktkostnaden?

Kan jeg bestille til en øy, og hva er i så fall fraktkostnaden? 

Frakt for varer som skal leveres til Svalbard: pris avhenger av vekten av leveransen. Hvis man vil ha båtfrakt fra Tromsø tar det lengre tid, men er billigere enn flyfrakt. Kontakt kundeservice for priser, så hjelper vi deg med å finne det beste alternativet. 


Hva skjer hvis jeg ikke henter min pakke fra postoperatøren?

Hva skjer hvis jeg ikke henter min pakke fra postoperatøren? 

Den kommer til å gå i retur, og en avgift blir trukket fra originalbeløpet. 


Kan jeg hente min pakke på deres lager?

Kan jeg hente bestillingen på lageret?

Vårt hentelager på Sofienmyr er for tiden stengt på grunn av rådende omstendigheter. 


Kan man endre leveringsadresse etter bestilling er lagt inn?

Kan man endre leveringsadresse etter bestilling er lagt inn? 

Nei, når bestillingen er lagt inn er det ikke mulig å endre leveringsadresse. Det er derfor viktig at rett adresse står på ordren innen man godkjenner kjøpet. 


Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse? 

North Trampolines betalingsprosess inkluderer flere sikkerhetskontroller for å sikre maksimal sikkerhet. Etter vellykket betaling vil en ordrebekreftelse bli sendt via e-post innen 24 timer.
 
Hvis man ikke finner bestillingsbekreftelsen kan man sjekke reklame- og spammappen.
 
Har du ikke mottatt en e-post fra oss? Send en E-post til vår kundeservice. 


Når får jeg min trampoline?

Når får jeg min trampoline?

Vi tilbyr to forskjellige fraktalternativ på trampoliner.
 
Miljøfrakt 399,- 5 - 8 hverdager
 
Prioritert levering 599,- 2 - 6 hverdager
 
For varer som ikke er på lager, sendes ordren med valgt fraktmåte først når den er komplett.


Om miljøfrakt

Om miljøfrakt

Miljøfrakt betyr at plassen i godsselskapets leveranser er optimalisert for å redusere antall transporter på veiene for å redusere klimapåvirkningen.
 
Du vil få en e-post med sporingsnummer etter at varen din er sendt fra vårt lager. PostNord sender SMS hvor de gir deg noen alternativer til når de kan levere før leveransen kan finne sted. Ved noen tilfeller og steder har de kun utleveringer på visse ukedager, noe som kan påvirke vår normale leveringstid.
 
Små og middels store pakker blir vanligvis sendt med MyPack og hentes gjennom et nettverk av MyPack utleveringssteder, for eksempel postkontor i butikk. Ved MyPack-leveranser mottar man en SMS som gir beskjed om når pakken er tilgjengelig for henting.


Fraktpris på tilbehør og reservedeler

Fraktpris på tilbehør og reservedeler

0-5 kg
Miljøfrakt: 99,-
Prioritert levering: 139,-
 
6-10 kg

Miljøfrakt: 149,-
Prioritert levering: 199,-
 
11-60 kg

Miljøfrakt: 229,-
Prioritert levering: 299,-


Hvilken postoperatør sender dere med?

Hvilken postoperatør sender dere med? 

Vi sender med PostNord. 


Kan jeg få trampolinen tilsendt til en annen adresse enn min?

Kan jeg få trampolinen tilsendt til en annen adresse enn min? 

Om man bruker Klarna faktura kan man ikke velge en annen adresse enn den som er koblet til ens folkebokført adresse. Hvis du vil ha trampolinen tilsendt til en annen adresse så må man velge å betale med kort når man lager bestillingen, og oppdatere den ønskede adressen hos Klarna. Det er ikke mulig for oss å endre leveringsadresse etter man har lagt inn en bestilling.





X

Innstillinger for informasjonskapsler