Kundeservice  | 
  1. Betingelser & vilkår
  2.  |  Dette gjør du for å returnere din vare eller angre ditt kjøp

Dette gjør du for å returnere din vare eller angre ditt kjøp

  1. Fyll ut dette skjemaet og mail oss på info@northtrampoline.no
     
  2. Ved retur av større produkter som ikke kan sendes per post og som krever frakt ved hjelp av transportbyrå, vil vi gjerne at du tar et bilde av godset slik at vi vet hvordan vi skal booke din retur på beste måte. Legg bildet ved skjemaet.
     
  3. Skriv ut returskjemaet og fest det godt på utsiden av produktet.
     
  4. Når vi har mottatt ditt returskjema, så bookes din retur. Vi vil deretter komme tilbake til deg med nærmere informasjon vedrørende bookingen.



Listen nedenfor viser prisene for returfrakt arrangert av North Trampoline, inkluderet MVA.
 
Postnummer:           Fraktkostnad:
0000 – 2299      =        600,-
2299 – 3999      =        800,-
4000 – 7499      =       1200,-
7500 – 7999      =       1400,-
8000 – 9999      =       1800,-
 
Ved eventuelle tilfeller der noe savnes i leveransen eller at noe skulle være defekt ved leveranse, så står North Trampoline til ansvar for å komplementere eller erstatte kunden så fort vi har gjeldene reservedeler tilgjengelig på lageret.
Angreretten gjelder ikke for bedrifter.
 
Hever du kjøpet når varen er under frakt og på vei til deg, får du tilbake pengene for produktene du har returnert, men må betale en returfraktavgift. Avgiften vil være det samme som prisen for frakt oppgitt i bestillingen av varene du ønsker å returnere.

Hvis du ikke henter ut en pakke på ditt postkontor, resulterer dette i at pakken blir automatisk returnert til vårt lager etter en viss tid. I slike tilfeller vil du tilbakebetales for produktet, minus en avgift på 200 kr.
En pakke som er ikke hentet ut, regnes ikke som en avbestilling. Dersom pakken ikke hentes ut, debiteres kunden med 200 kr.

Trampoliner som ikke hentes ut, debiteres med fraktkostnaden.




X

Innstillinger for informasjonskapsler